ЗАКОННІ ПРАВА СПОЖИВАЧІВ

Перш за все, компанія Milhan ® поважає і дотримується чинного законодавства України!

Ми дорожимо довірою клієнтів і своєю репутацією , тому прагнемо завжди зробити шопінг в інтернет - магазині Milhan® максимально комфортним і вигідним для Вас.

Всі спірні моменти ми намагаємося вирішити на користь клієнта.

Ситуація в якій:

Вам не підійшов товар з яких - небудь причин (розмір, колір, фасон тощо) (тільки для роздрібних покупок!). У цьому випадку ви можете зробити повернення або обмін товару у строк до 14 днів з моменту доставки замовлення, за умови, якщо товар не був у використанні і наявності на ньому ярликів, етикеток, упаковки та іншого.

Як це зробити?

Повернення замовлень , доставлених «Нової Поштою » в регіони ( кур'єром або на склад)

У разі повернення товару згідно з умовами , регламентованим "Законом України про захист прав споживачів" , Вам необхідно:

1) зв'язатися з нами за телефонами:

+38 (096) 634-97-61 +38 (066) 44-66-960 +38 (093) 977-03-43

2) Скласти заяву у вільній формі. У заяві необхідно вказати:

  • причину повернення ,
  • повну вартість товару ,
  • номер замовлення ,
  • номер товарно -транспортної накладної , отриманої від кур'єра «Нової Пошти» ,
  • банківські реквізити .

Звертаємо Вашу увагу , що в даний час повернення грошей за товари можливий тільки банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи. Для переказу грошей Вам необхідно вказати наступні реквізити:

  • Назва банку,
  • МФО банку,
  • ПІБ одержувача,
  • Код отримувача (ЄДРПОУ банку або ІПН одержувача - залежно від банку),
  • Розрахунковий рахунок одержувача (банку),
  • Призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ).

ВАЖЛИВО ЗНАТИ!

У разі повернення або обміну вартість доставки оплачує клієнт.

За більш детальною інформацією ви можете звертатися до наших менеджерів за телефонами вказаними вище.

З повагою, адміністрація Інтернет-магазину Milhan®!