Перш за все, компанія Milhan ® поважає і дотримується чинного законодавства України!
Ми дорожимо довірою клієнтів і своєю репутацією , тому прагнемо завжди зробити шопінг в інтернет - магазині Milhan® максимально комфортним і вигідним для Вас.
Всі спірні моменти ми намагаємося вирішити на користь клієнта.
Вам не підійшов товар з яких - небудь причин (розмір, колір, фасон тощо) (тільки для роздрібних покупок!). У цьому випадку ви можете зробити повернення або обмін товару у строк до 14 днів з моменту доставки замовлення, за умови, якщо товар не був у використанні і наявності на ньому ярликів, етикеток, упаковки та іншого.
Повернення замовлень , доставлених «Нової Поштою » в регіони ( кур'єром або на склад)
У разі повернення товару згідно з умовами , регламентованим "Законом України про захист прав споживачів" , Вам необхідно:
1) зв'язатися з нами за телефонами:
+38 (096) 634-97-61 +38 (066) 44-66-960 +38 (093) 977-03-43
2) Скласти заяву у вільній формі. У заяві необхідно вказати:
Звертаємо Вашу увагу , що в даний час повернення грошей за товари можливий тільки банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи. Для переказу грошей Вам необхідно вказати наступні реквізити:
У разі повернення або обміну вартість доставки оплачує клієнт.
За більш детальною інформацією ви можете звертатися до наших менеджерів за телефонами вказаними вище.
З повагою, адміністрація Інтернет-магазину Milhan®!
Цей сайт викорустовує кукі файли